ZOEKMACHINE MARKETING \ SEO

Zoekmachine optimalisatie more leads

Meer bezoekers naar je website met zoekmachine optimalisatie; het is de gekoesterde droom van elke website-eigenaar/ondernemer. Door je website te optimaliseren op het gebied van content en techniek, zorgen wij voor hogere posities in Google dús meer verkeer naar je website en meer leads.

Bij het opstarten van het SEO traject zullen we een aantal punten doorlopen alvorens tot actie over te gaan. Allereerst zal er een nulmeting worden gedaan om te kijken hoe je website er op dit moment voor staat. Van daaruit zullen er verschillende analyses worden gedaan: een zoekwoord analyse, concurrentieanalyse en een technische analyse. Er zal een lijst met zoekwoorden worden opgesteld, in constant overleg met u, waar de focus op zal komen te liggen. Vervolgens zal er worden gestart met de SEO activiteiten:

On-page optimalisatie

On-page optimalisatie betekent het optimaliseren van de website zelf. Een website heeft veel verschillende elementen welke van invloed zijn op de vindbaarheid en deze moeten allemaal worden nagelopen: URL-opbouw en –structuur, meta-tags, alt-tags, de content op de website, h1-tags en vele andere factoren. Al deze elementen helpen mee om Google te vertellen waar een bepaalde pagina over gaat.
Naast het optimaliseren van de website zelf is het ook van belang dat uw website beter wordt ‘gewaardeerd’ door Google. Een voorbeeld van off page optimalisatie is het verkrijgen van links van andere websites naar uw website, linkbuilding. Het verkrijgen van externe links kan natuurlijk gebeuren maar het is ook mogelijk dit proces zelf een handje te helpen. Het is hierbij wel belangrijk in acht te nemen dat u links krijg vanaf websites die relevant zijn en een goede beoordeling heeft vanuit Google. Naast het structuren en verkrijgen van links kunnen wij u ook helpen met het verkrijgen van deze links op natuurlijke wijze. Een van de succesvolste methode die wij hiervoor gebruiken is content marketing. Wanneer uw website interessante en goede content bevat is de kans groter dat mensen naar uw content zullen linken

ZOEKMACHINE MARKETING \ SEA

Zoekmachine marketing dat werkt

Direct zichtbaar worden op de woorden naar uw keuze. Dit kan door middel van Google AdWords: het advertentieplatform van Google. Met Google AdWords kunt je meteen zichtbaar worden voor potentiële klanten. Op Google AdWords kun je adverteren op de zoekwoorden naar je eigen keuze. Het systeem werkt volgens het CPC (Cost Per Click) principe, dat wil zeggen: je betaalt enkel voor je advertentie als iemand er ook daadwerkelijk op klikt. Daarnaast is het budget exact in te stellen en je zult dus nooit tegen onverwachte kosten aanlopen. AdWords biedt veel verschillende mogelijkheden op het gebied van advertenties: tekstadvertenties, beeldadvertenties, Google Shopping, Remarketing en vele andere mogelijkheden. Daarnaast kunnen wij ook de conversie marketing voor u verzorgen en precies inzien of uw (huidige) AdWords-campagne rendabel is.

Heb je al een AdWords campagne, maar vraagt je je af hij wel goed in elkaar zit? Vraag een AdWords QuickScan aan en wij analyseren uw campagne op advertenties, instellingen, prestaties, techniek en mogelijkheden.

PRODUCT FEED MARKETING

Productfeed marketing / verkoop meer

Productfeed marketing is het geautomatiseerd doorzetten van je webshop productdatabase naar verschillende platformen en vergelijkingssites, zoals Beslist, Marktplaats en Google Shopping. Google Shopping goed inregelen en uw omzet kan oplopen tot 50% van uw totale AdWords resultaat additioneel en soms zelfs nog meer. Integreer uw webshop bijvoorbeeld bij Beslist of Bol.com en het wordt nog meer.

Zelf aan de slag gaan met productfeed marketing is niet zo eenvoudig. De kwaliteit en constante optimalisatie van een productfeed is bepalend voor het succes van datafeed management. Kennis van feed datafeeds en bijhorende tools is dan ook absoluut een vereiste. Er zijn verschillende feedmarketing tools in de markt beschikbaar. Wij adviseren je graag wat voor jou de juiste productfeed strategie is.

E-MAIL MARKETING

E-mail marketing via MailChimp

Onze keuze voor e-mail marketing is het nieuwsbrief platform MailChimp. Voor ons is niet alleen de gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit en service die het platform biedt erg belangrijk. Ook de constante ontwikkeling om het product te blijven verbeteren sluit goed aan bij onze filosofie. Wij kunnen je van begin tot eind begeleiden in het beheren van eigen campagnes, van het (via de website) verzamelen van e-mails, tot het compleet in huisstijl opmaken van nieuwsbrieven.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Makkelijk je social media beheren

Social media is hot. Maar het is zeker geen hype. Sterker nog: het is een ideale manier om je bedrijf op een menselijke manier onder de aandacht te brengen bij verschillende doelgroepen!

De naam zegt het al: bij social media is het de bedoeling dat je jouw sociale kant laat zien. De tijd dat mensen alleen maar informatie zochten op internet is voorbij. Zij willen conversaties aangaan. Blogs zijn een goed voorbeeld van social media, maar er zijn nog veel meer voorbeelden te noemen. Sociale netwerken bijvoorbeeld, zoals Facebook, Twitter en LinkedIn. Maar ook YouTube en Instagram zijn bekende social media. Direct contact leggen en informatie delen met anderen, daar gaat het om.

Niet elk sociaal netwerk is geschikt voor je bedrijf. LinkedIn is bijvoorbeeld beter geschikt voor B2B, terwijl consumentenproducten het beter doen op Facebook, afhankelijk van de soort doelgroep. Warps Connected denkt graag met je mee wat voor jou de juiste social mediastrategie is. Samen geven we jouw bedrijf een ‘sociaal gezicht’, zodat je via verschillende online kanalen goodwill kweekt en zo maximaal rendement behaalt.